2016. február 25., csütörtök

Burger Mustra #82 - Chili's Burger, Budapest

A Chili's Burger a Kálvin térnél, a Vámház körúton található, de eredetileg egy győri egységről beszélünk, aminek tavaly ősszel nyílt meg a fővárosi üzlete. Előzetesen lecsekkoltam a facebook oldalukat is, amiből kiderült, hogy a hamburgerek mellett a gyros is a fő profilba tartozik. Az étlapot böngészve pedig az eredeti elképzelés a hely névadó burgere volt baconnel és sajttal megspékelve...


A belépést követően rögtön szembe is találtam magam a pultra kiragasztott hatalmas étlappal, ami már első ránézésre is sokkal több mindent tartalmazott, mint amit a facebookon találtam. Egyrészt örültem, hogy alapból is rajta volt az én előre eltervezett spéci összeállításom, illetve ahogy néztem elég sok igencsak jópofa összeállítás is még, amikkel nem ártana az online étlapot is frissíteni! Szóval a választottam: 12 dekás húspogácsa, házi szósz, jégsaláta, paradicsom, lilahagyma, cheddar sajt, jalapeno paprika, választható erősségű chili szósz. Mivel épp egy kis torokfájás gyötört, na meg ugye én amúgy is élem az erőset, bátran bekértem az erősebb verziót, majd helyet is foglaltam. Nincs túlbonyolítva amúgy a belső design, viszont teljesen szimpatikus az egész, ahogy a pult mögött tevékenykedő srácok is nagyon jófejek és segítőkészek, kommunikatívak voltak végig. Az alap, classic burger egyébként 980 forint, az én chilis, sajtos, baconös verziómért 1440 forintot kellett fizetnem.


Kb. 10 perccel a rendelés leadását követően meg is érkezett a burgerem, ami igencsak szemrevaló kis példánynak tűnt már első ránézésre is. Nem nevezném túlságosan nagynak a szendvicset, viszont picinek se, pont ilyen igazi marokbavaló hambi. A zsemle nekem nem tűnt a legfrissebbnek, de ettől függetlenül is jól működött. A húst majdnem szárazra sütötték, de még az elfogadható kategórián belül maradt, ami az állagát illeti, viszont ízre teljesen rendben volt, finoman borsos felhanggal megfejelve. A szósz is nagyon jó plusz volt, ahogy a jalapeno és a chili szósz is pont a legoptimálisabban csípett, teljesen el lett találva az optimális arány. A zöldségek is jól működtek, illetve a bacon is végig éreztette áldásos hatását.




Ugyan különösebben kiemelni nem tudnék semmit, viszont egy szimpatikus helynek nevezném a Chili's-t, egy ezúttal teljesen pozitív értelemben vett lelkiismeretes, korrekt hamburgerrel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése