2013. március 1., péntek

Tejszínes tárkonyos csirke

A csirkehúsban az a jó, hogy nagyon gyorsan és könnyen elkészíthető. Ezúttal magamhoz képest egy viszonylag szolidabb ízvilágú, nem annyira harsány ételt készítettem, de néha ilyen is kell, hiszen sok esetben egy szolid harmóniával is katarzis közeli élményt lehet elérni, ha ügyesen keveri a hozzávalókat az ember! :)


Körülbelül egy kiló csirkemellet vettem, amit aztán felkockázva finoman fehéredésig pirítottam azt egy kis olívaolajon. Beleborítottam egy doboz kukoricakonzervet, majd egy kis vegetával, borssal, fokhagymagranulátummal és tárkonnyal megfűszerezve pároltam együtt tovább a húst. Igazság szerint még egy kis gombával is meg lehet bolondítani az ételt, de mivel az emlékezetem becsapott és nem találtam otthon egy konzervvel se, így én most kihagytam... :) 
Amikor már majdnem kész voltam, hozzáöntöttem egy doboz tejszínt és még pár percig együtt rotyogtattam és még tovább ízesítettem, főleg jó sok tárkonyt adtam még hozzá a végére, hogy jó intenzív legyen a jelenléte. Miután elkészültem, a már megfőtt penne tésztával csak összekevertem és el is készült a krémesen lágy, a kukoricától egy kis édeskés felhangot kapó tárkonyos csirkém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése