2013. március 8., péntek

NY Hátszínsteak fokhagymás chili mártásban @ Jelen

A Blaha Lujza téren található Jelen Bisztróban nem az első alkalommal jártam. Egészen jó menüajánlataik vannak jó árban, ráadásul tök hangulatos a hely. Ezúttal az egy évvel ezelőtti Szent Jupátos gasztronómia továbbképzés után ide vezetett utunk egy szabadulós játék után, csapatépítő tréning keretein belül. Egyértelműen tudtam, hogy nem fogok menüzni, hanem valami igazi különlegességet választok inkább. Így akadt meg a szemem a hátszínen, aminek már a rendelése óriási bonyodalmakat okozott...


Nem teljesen értettem, de mintha az lett volna a lényeg, hogy a pincérnek az első napja volt ez, és arra a roppant bonyolult kérdésre, hogy kérhetem-e steak burgonyával a steaket, nem tudott semminemű választ adni. "Meglátom mit tehetek." Amikor kihozta az ételt sima hasábburgonyával egyetlen szó nélkül, nem mondom, hogy baromira fel lettem volna dobva. Nem hiszem, hogy olyan baromi nagy dolgot kértem / kérdeztem. Sajnos a steak se volt az igazi, a chilis fokhagymamártásból pedig csípőset nem, viszont már-már zavaró intenzitású, nem túl kellemes fokhagymát annál inkább. Sajnos nincs mit ragozni, nem volt jó választás a steak. A többiek közül többen is Tom Ka Gai, azaz kókusztejes csirkelevest ettek, amibe belekóstolva azt kell mondanom, hogy az viszont valami veszettül finom volt, de a második fogásnál hozzám hasonlóan már nem volt mindenki maradéktalanul elégedett. Sajnáltam, mert amúgy jó helynek tartom a Jelent, de ezúttal nem volt toppon a séf.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése