2013. március 3., vasárnap

Joghurtos lilahagymás penne

Ahogy azt már több ízben kifejtettem, egyszerűen imádom a tésztás kajákat, a sok hagyma pedig nálam az egyik legfontosabb főzési alapanyag, így ezúttal úgy gondoltam, hogy hús nélkül, csupán e kettőből igyekszek kihozni valami kellően pikáns és brutálisan finom ételt. Sikerült. :P


 

Egy kiló lilahagymával indult útjára az egész folyamat, ami már ránézésre is elég tekintélyt parancsoló volt. A mennyiség miatt ezúttal a fonnyasztós/pirítós folyamat a szokásosnál kicsit több időt vett igénybe, ami jelen esetben fél óra volt. A szokásos módon fűszereztem vegetával, fokhagyma granulátummal, borssal és természetesen az édes/erős pirospaprika kettőse sem hiányozhatott. Közben kifőztem a tésztát is (fél kg). Amikor a hagymával kész voltam, akkor bőségesen megszórtam még curryvel, végül felöntöttem egy nagy pohár tejföllel, majd összerottyantottam néhány perc alatt az egészet. Jó alaposan összekevertem a tésztával, majd még jó sok reszelt sajttal is összeforgattam végül a cuccost. Igazán mennyei tésztakülönlegesség lett a végeredmény!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése