2015. április 25., szombat

Burger Mustra #42 - Frankie's Food Truck, Budapest

Már egy ideje szemeztem a Római-part közvetlen közelében, a Nánási úton található Frankie's Food Truck-kal, de eddig sajna nem sikerült sort keríteni egy tesztre sem. Ha emlékezetem nem csal, akkor anno tényleg "csak" egy kocsi volt, de aztán időközben kibővültek egy beülős egységgel is, amihez egy jópofa terasz is tartozik, a kocsiból pedig koktél bár lett. Egy napsütéses vasárnap délután úgy gondoltam, itt az ideje megnézni közelebbről is, hogy mit tud Frankie!


A belépést követően egy nagyon jópofa, leginkább motoros tematikájú belső design és egy elég gazdag, ínycsiklandozó étlap fogad. Végül a Classic mellett tettem le a voksom, amibe a marhahúspogácsán kívül jégsaláta, paradicsom, csemegeubi, cheddar, bacon került, valamint a ketchup-mustár-majonéz trióból lehetett még kérni bele. (Én csak a mustárt hagytam ki ezúttal.) A várakozási időt egy jó kis bodzaszörppel dobtam fel (400Ft / 4dl), de amúgy jó kis sörök is vannak készleten.


Egész hamar, kb. 10 perc után el is készült a mű. A zsemle nagyon ígéretesnek nézett ki, amit kézbe fogva, majd beleharapva teljesítette be az ígéretet. Utóbbi idők legzseniálisabb zsemléjéhez volt szerencsém, ami egyébként helyben készül és ennél fantasztikusabbat talán nem is lehet készíteni. Hatalmas gratula hozzá! Könnyű, ám mégis egyben van, egész egyszerűen tökéletes. A hús szintén! A lehető legjobb állagú, szaftos, enyhén sós és finoman borsos. A zöldségek is frissek és finomak, a bacon pedig nagyon jó arányban érezteti jelenlétét. Minden a lehető legtökéletesebb harmóniában van ebben az összeállításban. Nincs mit szépíteni, ezt a burgert nagyon eltalálták. Arról nem is beszélve, hogy 1100 forintért pedig tényleg párját ritkítja. Egész biztos, hogy vissza fogok még térni, hiszen a többi burger is jól hangzik, valamint elég bizalomgerjesztő a grillszendvics választék is. Köszönöm Frankie az élményt, csak így tovább, hajrá!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése