2015. április 3., péntek

Burger Mustra #37 - Jack's, Békéscsaba

A békéscsabai Jack's már jó ideje a listámon szerepelt, mivel többen is ajánlották, hogy egyszer mindenképp próbáljam ki valamelyik hazalátogatásom alkalmával. A dolgot egy picit nehezítette, hogy csak rendelni lehet tőlük, legkésőbb 22:00-ig. Most viszont sikerült úgy alakítani a dolgokat (nem mondom hogy véletlenül), hogy végül kipróbálásra került, mit tudnak!

A facebook oldalra feltöltött menülap sajna nem a legjobb felbontású, így egy kisebb szemkifolyás kíséretében nyálaztam át a választékot. Érdekes módon itt nem grammban segítik a tájékozódást, hanem centiben (átmérő) különböztetnek meg két kategóriát. A normál 12cm és az óriás 20cm közül az utóbbi mellett tettem le a voksomat, és szokás szerint a baconös sajtosra mentem rá, ami történetesen Baconös Big Jack néven fut és 1490 Ft-ot kérnek érte. Kíváncsi voltam nagyon a végeredményre, hiszen az utóbbi időben elég sok helyen alaptalanul dobálóznak az óriás címkével, illetve azért bíztam abban is, hogy az ízvilág is rendben lesz.


Kissé furcsálltam, hogy 1 órát kellett várni a futár megérkezésére (3.5 km volt a táv egyébként, tehát nem tétel), azt pedig már egyenesen sajnáltam, hogy a langyos hideghez közelebb álló állapotában vettem kézbe az egyébként valóban méretes és igencsak súlyos burgerem. Gyorsan le is mértem, a mérleg pedig valamivel több, mint 80 dekát mutatott, haha. Úgy látszik itt tényleg nem viccelnek a mérettel. (Persze ez még mindig semmi nem volt a legutóbbi próbálkozásomhoz képest, haha.) Az első harapás pozitív élményt okozott, a zsemle finom, puha, bár kissé furcsa állagú volt (mintha nem sült volna meg rendesen). A hús egy picit félrecsúszott, így az első 1-2 harapásnál nem találkoztam vele, de aztán amikor már nem csak a húspogácsa, de bacon is jutott a harapásokkal a számba, kezdett összeállni a kép. Az külön tetszett, hogy tényleg nem spóroltak semmivel se, és egy igazán csucsogós összeállításhoz volt szerencsém. Az említetteken kívül még sajt, tükörtojás, jégsaláta, paradicsom, csemege uborka és nyers lilahagyma is került a szendvicsbe, ez utóbbi mondjuk annyira nem nyerte el tetszésemet. Az étlap szerint lehet választani marha/sertés keverék és pulyka pogácsák, valamint sima és csípős szósz között, bár ezek egyikét se kérdezték a telefonban. Összességében tehát igazából nem volt okom panaszra, hiszen igencsak bőséges adagot kaptam és az ízvilág is jónak volt mondható, bár kiemelkedőnek semmiképp. Ugyan tudom jól, hogy a kiszállítós szakma nem egyszerű, de azért azon volna még mit javítani, hogy ne egy óra után, és ne hidegen érkezzen meg az étel legalább. De ezt a burgert ár-érték arányban még így is jónak nevezném!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése