2015. október 11., vasárnap

Ebéd Menü a Burger House Nyugatiban

Ahogy azt a legutóbbi látogatásomról írt beszámolóban már írtam, nemrégiben ismét újdonsággal jelentkezett a Burger House egy naponta változó ebéd menü képében, nekem pedig szinte muszáj volt mielőbb letesztelnem, hiszen egyrészt kíváncsi voltam mit alakítanak ezen a fronton, másrészt pedig igencsak nyálcsorgató fotókat posztolnak nap mint nap az aktuális választékról. A menü a Nyugatinál lévő egységben kapható mindössze 990 forintos bevezető áron (leves + főétel), a desszertért pedig még 390 Ft extrát kell kiperkálni. Lássuk!


Délután fél 4 magasságában sikerült beesnem, amit már csak azért is fontosnak tartok megemlíteni, mivel nincsen időkorlát, a készlet erejéig kapható az aktuális menü minden nap, tehát ne féljetek rákérdezni akár este 6-kor is a dologra, haha! Kezdésként érkezett az igen izgalmasan hangzó fahéjas szilvás gombóc leves "kifordítva". Adva van egy egészen elképesztően finom, egy picit kellemesen savanykás (jaj de örültem, hogy nem valami édes szirupos ügy volt!), fahéjas szilvás leves, amiben ott úszkáltak a kis amorf gombócok, amik engem inkább nudlikra emlékeztettek, de 100%-ban visszaadták a házi gombóc ízvilágát és állagát. Mindez pedig kellemesen langyhideg hőmérsékleten érkezett. Ez bizony csillagos ötös volt!


Lássuk a főételt! Rendkívül ízlésesen tálalva érkezett a fokhagymás konfitált tarja, hagymás burgonyával, lilakáposztás rétessel. Ahogy az a nagykönyvben meg van írva, a hús tökéletesen vajpuha és nagyon kellemesen fokhagymás volt, a krumplipürével kapcsolatban nem tudok kiemelni extrát, rendben volt, de a showt egyértelműen a rétes vitte el. Én amúgy is szeretem az ilyen káposztás dolgokat (legyen az lángos, vagy akár rétes), de ez így ebben a formában teljesen letaglózott. Lelkendezésemért cserébe kaptam még repetát is, amit ezúton is köszönök szépen. :) Ahogy ezt már akkor is mondtam, én ezt mindenképp megtartanám a későbbiekben is, illetve más ételek mellé is jól jöhet köretnek. Gratula!


Én már ezen a ponton is elég jóllakottnak éreztem magam, de nem mehettem el a desszert megkóstolása nélkül. És milyen jól tettem! Ugye én nem vagyok nagy édesszájú, de azért a jó dolgokkal engem is le lehet venni a lábamról. Ezt a szegfűszeges epres pohárkrém diós morzsával névre hallgató könnyed finomságot valóban nagy kár lett volna kihagyni. Gyermeki lelkesedéssel kanalaztam ezt az őrülten finom kis édességet.


Eddig se nagyon hagyta beskatulyázni magát a Burger House, hiszen folyamatosan változnak, bővítenek, megújulnak és mára már tényleg egy egészen elképesztően széles palettán mozognak és szerencsére az is elmondható, hogy ez egyáltalán nem megy a minőség rovására. Kövessétek figyelemmel az újabb és újabb menüajánlatokat és én tényleg tiszta szívemből ajánlom, hogy tegyetek próbát Ti is, hiszen ilyen árban ilyen minőséget kapni egy igazi ajándék!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése