2015. október 7., szerda

Burger Mustra #59 - Árpád Sarok, Budapest

Először nem is akartam cikket írni a dologról, de aztán úgy voltam vele, miért is ne? Az ilyen fapados burgerek amúgy se szerepelnek túl sűrűn itt a blogon, meg végülis viccesnek is tűnt írni róla, hiszen hátha ezzel is tudok valamelyest segítséget / útmutatást nyújtani.


Most, hogy a feje tetejére állt a közlekedés HÉV szinten Óbudán, egy késő esti hazamenés alkalmával született meg a döntés, hogy az Árpád hídnál szálljunk át buszra, és mivel az időbe belefért, nézzünk le az aluljáróba harapni valamit. Korábban közvetlen a lépcső melletti hely már jól vizsgázott melegszendvics frontot, de szemmel láthatóan azóta történt némi változás, így például a szendvics eltűnt a kínálatból. A gyrost msot nem kívántam plusz nem is tűnt annyira szimpinek, így inkább egy hambira neveztem be, rögtön egy dupla húsosra, egy esetleges pozitív élményben pedig még csak nem is bíztam. Már a munkafolyamatot is fájdalmas volt végignézni, ahogy a szokásos édes puffancsba belekerült a két előre kisütött mirelit fasírt, a zöldségek, a natúr lapka sajt és a csúcs, a nyers bacon szeletek. Na itt már szinte potyogtak a könnyeim a nevetéstől és elkezdett ébredezni bennem a kíváncsiság, hogy na ebből vajon mi lesz... Oké, elhiszem, hogy létezik grill fokozat a mikrón, de ez nekem akkor is kicsit túl sok volt. A dupla húsos baconös sajtburgerért 700 forintot kértek el, amit még akár jónak is lehetne mondani, de ez szörnyű volt. Mindenestül. Tényleg nem tudok erre mást mondani, fölöslegesnek tartanám kivesézni a bajokat, hiszen elég egyértelmű minden, de maradjunk annyiban, hogy a gyermekkoromban rajongva szeretett fűszeres csibefasírt okozta nosztalgikus érzet elég hamar elszállt, vele együtt a jóindulatom is. Erről 20 évvel ezelőtt se mondtam volna jobbat szerintem. Viszont becsületére legyen mondva a helynek, hogy 0-24 üzemel, tehát aki errefelé kóvályogva az éhenhalás küszöbén áll, jobb híján tud valami meleg és szilárd táplálékhoz jutni, de csodát senki se várjon. Egyébként tényleg elgondolkodtató a dolog, hiszen pár száz forinttal többért már tényleg rendkívül igényes, minőségi alapanyagokból készülő, FINOM burgereket is lehet kapni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése