2015. augusztus 29., szombat

Burger Mustra #54 - DinerM American Restaurant, Siófok

Siófokon, a Petőfi sétányon már sokszor szemeztem korábban a DinerM amerikai étteremmel, ami minden nemében visszaadja a filmekből ismerős amerikai feelinget, külcsínben, étlapban és zenei aláfestés tekintetében egyaránt. Elvis rajongóknak kötelező a hely felkeresése, hiszen lényegében végig a mester zenélt ottlétünk alatt a háttérben. :)

A burgerek 1400 és 2000 között mozognak, mindössze két versenyző lépi át a lélektani határnak számító 2000 forintot, mindkettő brutál méretével indokolja ezt. Én megmaradtam a bacon-sajtos kombónál, a burgerem ára az alap 1390-ről így rögtön 1690-re ugrott, igaz, minden esetben jár a krumpli is köretként alapértelmezés szerint. A várakozást enyhítendő egy jó korsó Hoegaarden sörrel múlattam az időt. A hangulat egyébként tényleg remek, bár kint annyira nem érzékelhető a klasszikus amcsi diner feeling, amit viszont a belső kialakítás remekül visszaad. 



Az igazat megvallva, óriási csodára nem számítottam, így a kissé mekis világot tükröző külcsín már meg sem lepett különösebben. A krumpli teljesen elhanyagolható, mirelit minőség, ahogy a burger se okoz különösebben nagy élményt. A zsemle szokványos előrecsomagolt féle, a leírás szerinti fűszeres húsból se éreztem sokat, ellenben totál szárazra volt sütve. A bacon és a sajt se igazán érződött ki az összeállításból, amiben még egyébként saláta, hagyma és csemege uborka, valamint ketchup szerepelt. A kiszolgálás és a hangulat egyébként hibátlan, de ez a burger, főleg ennyiért elég gyenge volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése