2015. május 26., kedd

Újra itt jártam: Lila Akác, Békéscsaba

A békéscsabai lakókocsis éjjeli életmentőről korábban már írtam egy burger mustra keretén belül. Azóta többször is megfordultam a kocsinál és rendre hot-dogot ettem, ami egész egyszerűen párját ritkítja. Ezért aztán úgy gondoltam, hogy ha legközelebb megint arra felé tévedek, meg is írom az élményeket. Egyébként netes kutakodásomnak hála egy kicsit fogalomzavarba is kerültem, mivel a helyre Profihamburger néven találtam rá...

Céltudatosan a chilis hot-dogot kértem, az a kedvenc. Ugyan a csípősségen még lehetne gyúrni (teljesen mindegy, hogy kér még bele az ember extra chili szószt), de ez legyen a legnagyobb baj. Az egész hot dog lelke az az egészen fantasztikusan friss, ropogós, szezámos (!) kifli, ami ráadásul igencsak méretes darab. A virsli sem a leggagyibb fajtából való, a többi hozzávaló (pirított hagyma, csemege uborka) pedig szintén jól működik. Ez egy igazán finom, laktató kis fogás, ami az éjszaka közepén egyetlen hősként nyitva tartó meleg étkezési lehetőség a városban, és még jó is! A sima verzió mindössze 400 forintba, a sajtos, amit én is kértem 500 forintba kerül.




Egy kósza ötlettől vezérelve vérszemet kaptam és a menülaptól külön elhelyezett versenyző, a Super Bacon Burger (630.-) annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy rögtön be is kértem, sajttal, dupla hússal. Igen, ez már tényleg indokolatlan kategória éjjel 04.00-kor, de sebaj. A hambi elkészült és hozta a már jól ismert strandos kategórián belül a jó szintet. A hús persze mirelit, de működik, és a buci is teljesen rendben van. Az igazi különlegességet a kockázott bacon nyújtja, ilyennel még tényleg nem találkoztam korábban. Összességében tehát nem feltétlenül a gasztronómia csúcsa, viszont teljesen rendben van a kis kocsi kínálata, ami minden bizonnyal sokaknak mentette már meg az életét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése