2015. május 14., csütörtök

Burger Mustra #46 - Cafe Five, Budapest

Nemrégiben egymás után kétszer is a Kolosy tér adott helyszínt a Burger Mustráknak (#1, #2) és ezen felbuzdulva hívta fel a figyelmemet a Cafe Five-ra egy drága jó cimborám, aki szerint mindenképp érdemes lenne ellátogatnom hozzájuk. Fel is vettem a listámra és egész hamar sikerült sort keríteni egy tesztelésre.


Előtte jó szokás szerint az EdVinoban melegítettünk pár sörrel, közben még Marcival is találkoztam (Mit Ettem Ma), aki épp a Cafe Five-ból jött, és mesélte, hogy valami nyitóbulin volt, ahol kávékat kóstolgatott, úgyhogy a kajával kapcsolatban nem tudott mit mondani, arra majd egy másik alkalommal fog sort keríteni...


Ahogy az a hely nevéből is kitűnik, egy kávézóval van dolgunk, de abból is egy igazán különleges fajtával, rendkívül színes, gazdag választékkal az itallapon. Szerencsére kézműves söröket is tartanak, így gyorsan be is kértem egy Keserű Mézet, az étlapot végigböngészve pedig hamar megtaláltam a nekem valót, ami nem túl nagy meglepetésre a Bacon & Cheese Burger lett. A hely belső kialakítása egyébként nagyon pofás, a személyzet kedvessége pedig már-már zavarba ejtően csillagos ötös.

A burger (1290.-) mellé bekértem extraként a fűszeres steak krumplit és cole slaw salátát, amiért +390 forintot számolnak fel. A rendelés leadását követően negyed órával meg is érkezett a nagy mű. Elsőként a krumplit kóstoltam, ami nagyon jól teljesített, a salátával se volt gond, de igazából semmi extra élményt nem nyújtott. Ellenben a hamburger minden várakozást felülmúlt! A zsemle tökéletesre pirítva, nagyon jó állagú, ropogós és egész jól egyben marad az egész. A 14 dekás hátszín húspogácsa nagyon ízletes, finom, a bacon is jól kiérződik és a zöldségek is jól teszik a dolgukat. Ez egy nagyon kompakt kis összeállítás lett! Nincs túlbonyolítva, de működik az egész. Összességében tehát egy igazán pozitív élménnyel gazdagodtam, egy nagyon szimpatikus kis helyet ismerhettem meg, amit én is ajánlok mindenkinek. Burger Carddal pedig a teljes fogyasztásra 15% kedvezmény jár a végelszámolásnál!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése