2014. december 18., csütörtök

Burger Mustra #22 - Don Pepe, Budapest (Budafoki út)

Nem vagyok túlságosan sűrű vendég a Don Pepénél, leginkább nagyobb bevásárlóközpontokban szoktam néha-néha egy pizzaszeletre benevezni, amit egyébként nagyon szeretek, illetve szökőévente egyszer előfordul, hogy pizzát rendelünk nagyobb társaságban. Aztán az idei év során figyeltem fel arra, hogy bizony már hamburgerek is vannak az étlapon, ráadásul havi rendszerességgel speciális különlegességekkel is jelentkeznek. Szóval egy ideje érett már egy teszt, így aztán Marci megkeresése épp kapóra jött a Mit Ettem Ma blogtól, így végül együttes erővel láttunk neki Dj Pepe decemberi burgerének, a Kiskarácsony Nagyburger elnevezésű szörnyeteg tesztelésének.



Elég hamar találtunk egy mindenkinek megfelelő időpontot, hogy meglátogassuk a Don Pepe Budafoki úton található egységét egy kiadós tesztelésre. Mert hogy ezeket a hambikat nem lehet ám mindegyik Don Pepében kapni! Az összeállítás finoman szólva is igencsak extrém, merész, vakmerő... Először forraltbor burger néven találkoztam vele egy oldalon és hitetlenkedve olvastam az összetevőket: marhahús, cheddar sajt, jégsaláta, bacon, paradicsom, narancs, fahéj, szegfűszeg, szerecsendió, tartármártás, balzsamecet, vörösbor, Don Pepe burgonya, öntet

Aztán egyre több helyen belefutottam a hivatalos promócióba is és ekkor tudatosult bennem az a tény is, miszerint Jancsa Jani (BurgerBlog) agyszüleménye ez a nem mindennapi őrület! A burger mellé kértünk még egy strombolit is, amiről még csak nem is hallottam korábban. Némi várakozást követően megérkeztek az ételek. Először lássuk a burgert!


Ránézésre elég bizalomgerjesztőnek tűnt az összeállítás, bár az édeskés illatfelhő elég kábítóan hatott ránk. Már ránézésre is kissé indokolatlannak tűnt a buci vastagsága és azt kell mondanom, hogy ízre és állagra se győzött meg igazán. Az émelyítő lilás szósz (benne az első olvasatra igencsak burgeridegen fűszerek) sajnos mindent elnyomott és egy idő után nem éppen kellemes módon még a torkomat is kaparta, fojtogató volt az egész, amire minden bizonnyal a karamellizált narancs is rádobott egy lapáttal. Bacon ízt nem igazán éreztem, ahogy a húsból se sikerült kiérezni sokat, az viszont feltűnt, hogy az állaga egy kicsit száraz volt. Sok egyebet nem lehet sajnos erről a burgerről nyilatkozni, mivel annyira édes és tömény volt a szósz, hogy minden egyéb összetevőt teljesen elnyomott. Marcival ellentétben én szeretem a jó forralt bort, de ez a burgeres összeházasítás sajnos nálam nem jött be. A krumpli egyébként rendben volt és a hozzá járó don pepe szósz is remekül muzsikált. Az összeállítás árát is figyelembe véve (2290.-) sajnos ezt nem nagyon tudom tiszta szívvel ajánlani kipróbálásra.





Ezután a négylábú stromblival vigasztalódtunk, ami viszont végül megmentette az étkezést és sikerült felhúznia az élményt. Rendkívül masszív, laktató összeállítás, minden földi jóval telepakolva. BBQ szósz, marhahús ragu, főtt tarja, gomba, hegyes erős paprika, főtt tojás, mozzarella sajt. Igazából a külön szósz nélkül is teljesen megállta a helyét, azért persze itt-ott kicsit megkenegettem a chilis fokhagymás szósszal, amit a választható opciók közül kértünk hozzá. Igazából egy felcsavart pizzához lehetne hasonlítani ezt az egészet, de persze ennél sokkal többről van szó. Ezt egyszer mindenkinek ki kell próbálnia! A strombolik ára egységesen 1990 forint, és egy ember degeszre zabálja magát ebből, így akár két ember kényelmesen is jól tud lakni vele.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése