2015. szeptember 30., szerda

Sütőben sült gombás tészta

Az utóbbi időben nagyon ráálltam ismét a rakott ételekre, a gombát pedig nagyon szeretem, viszont elég régen dolgoztam vele, így adta magát a dolog, hogy összehozzak valami gombás rakottas ügyet. Ezúttal húsmentes maradt az étel, de természetesen fel lehet dobni valami husival is az alábbi receptet...

Némi olajon megpirítottam a vékonyabb szeletekre vágott csiperkegombát (50dkg), amit sóval és tarkaborssal fűszereztem, illetve a művelet vége felé (kb. 6-7 perc után) még 1tk kakukkfűvel és 2tk petrezselyemmel is meghintettem, majd jól összekavartam. Közben kifőztem egy csomag fodros nagykocka tésztát (50dkg) is, amit jól összekevertem a gombás alapommal. Ismét sóztam, borsoztam, majd beleöntöttem 4 felvert tojást és 2 kis pohár tejfölt (2x280g) is. Egy tepsit kivajaztam, megszórtam 1ek zsemlemorzsával és beleöntöttem a gombás tésztámat. A tetejére ismét zsemlemorzsát szórtam, végül pedig jöhetett még 20dkg reszelt sajt. 200 fokra előmelegített sütőben fél óra alatt készre sütöttem.


Amilyen egyszerű volt elkészíteni, olyan nagyszerű lett a végeredmény! (6 adag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése