2015. szeptember 21., hétfő

Burger Mustra #58 - Gyradiko, Budapest (Pünkösdfürdő)

Alig egy hónappal ezelőtt próbáltam ki első ízben a pünkösdfürdői Gyradiko görög étkezdét, és rögtön első körben egy igencsak impozáns élménnyel gazdagodtam. Ahogy az akkori írásomban is előre jeleztem, már egy ideje szemeztem a burgerükkel (1490.-) is és egy nyárutói strandolás után adta magát a dolog, hogy tegyek egy próbát...


Nem túl meglepő módon elég sokan voltak, de még így sem kellett csak egy picivel több, mint negyed órát várni a kész műre, ami szintén nem éppen meglepő módon rendkívül gusztán nézett ki. A várakozási időt egyébként egy jó kis Mytos sörrel ütöttem el. A burgerhez alapértelmezés szerint jár a krumpli is, ami a már múltkor megismert egész egyszerűen zseniális házi sültkrumpli egy kis spéci majonézes szósszal megfejelve.



A szokványos hambizsemle helyett itt pita adja a keretet, ami egy picit szokatlanul kemény, de mégsem száraz, ugyanakkor jó fogak ajánlottak a harapásához. Mivel elég jól meg volt pakolva a szendó és a szószt se sajnálták, így nem volt egyszerű szépen enni, de engem ez nem különösebben zavart, haha. A hús ugyan eléggé szárazra lett sütve, de ezt ellensúlyozta az egészen fantasztikusan ütős fűszerezés. A hatalmas nyers lilahagyma darab már egy picit túlzás volt, de amúgy a zöldségek hozták a kötelezőt, viszont a nagy pluszt a grillsajt hozta. Egy tavaly év végi BurgerBlogos cikkben figyeltem fel egyébként erre a görög burgerre, újranézve a cikket azért látok/olvasok különbségeket, nem is keveset, nem tudom hogy ez a két különböző étterem vagy a BurgerPápa személye miatt van-e vagy sem... A hatalmas áhitat ezúttal elmaradt, de még így is egy elég korrekt és különleges élményben részesültem, hiszen a hús fűszerezése és a sajt tényleg nagyon ott volt. De legközelebb inkább maradok a grill mix extra tálnál...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése