2013. február 21., csütörtök

Sajtburger leves

Hogy micsoda?! Igen, sajtburger leves. Elsőre nekem is elég furának tűnt, illetve elképzelni sem tudtam, hogy ez milyen lehet. Korábban még csak nem is hallottam róla, aztán a próbatermünknél, a Vágóhídnál van egy Bodega nevezetű nagyon barátságos kajálda, ami egyszer csak a heti menüjére tűzte eme remeket. A felkészülésben, mármint a potenciális vevőknek segítséget nyújtott egy belinkelt youtube videó, amit most Ti is megtaláltok a cikk alján.



Igazából miből is áll ez a leves? Pontosan ugyanazon összetevőkből, mint egy sajtburger: darált hús, zöldségek, jó sok sajt, egy mellékelt kis tálkában pedig felkockázott szárított zsemlekockák voltak. (Segítségképp itt egy elég korrekt pontos recept.) A videó alapján fel voltam készülve életem egyik legkomolyabb gasztronómiai élményére, de a valóság egy picit más képet mutatott. Alapvetően nem volt gond a levessel, csak nekem egy kicsit túl híg volt, főleg a videóhoz képest. Szerintem valamikor majd veszem a fáradtságot és én magam állok neki az elkészítésének otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése