2013. február 18., hétfő

Házi hamburger

A hamburger a pizzához hasonlóan könnyen elkészíthető otthon is, ráadásul elég sokféleképpen lehet variálni az összetevőktől kezdve a zsemlén át a húspogácsáig mindent. Ugyan korábban már többször is csináltam jófajta háziburgert, ez az első alkalom, hogy megörökítésre is került a végeredmény.

Egy időben volt, hogy előre elkészített gyorsfagyasztott pogácsákkal dolgoztam, amik nem feltétlenül jelentenek rosszat, de egy jó kis saját készítésű húsnak nincsen párja. Ezúttal nem a szokásos erős, parasztos vonal került előtérben, hiszen a darált pulykahúshoz "csupán" apróra vágott vöröshagyma, valamint a vegetán, borson és fokhagyma granulátumon kívül majoranna és rozmaring került, amitől igazán pikáns lett a pogi. Zsemlének ezúttal a strandos időket megidéző édes bucit választottam, a húspogácsára pedig kígyóuborka szeleteket, paradicsomot, újhagymát és sajtot tettem. Mivel egy hamburger nekem csak a fél fogamra elég, így az egyiket majonézzel a másikat pedig ketchuppal bolondítottam el. Mindkettő nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése