2013. február 16., szombat

Csülkös hagymás bab

Drága jó zenekaromnak, az Insane-nek az őszi turnéja igencsak bővelkedett eseményekben, vidám percekben, új barátságokban, új élményekben, köztük természetesen gasztronómiai csodákban is. Sajnos nem mindig voltam résen ha az archiválásról volt szó, de a szóban forgó kisebb csodát mindenképp érdemesnek éreztem lefotózni, illetve írni róla pár sort. A helyszín Zalaegerszeg, a koncert utáni igen aktív mulatozást és véget nem érő didzseridu futamokat követően embertelen éhség lett úrrá rajtam és nem akartam megelégedni a pultnál árult szendvicsekkel. Kis idő múltán előkerült a helyi megfejtés szórólapja, ami még éppen fogadta is az éjjeli telefonos rendelést...


A Blue Cafe Pizzéria kínálatát szemrevételezve azonnal a legbrutálisabb versenyzőnél akadt meg a szemem, ami nem volt más, mint egy jó csülkös, hagymás bab, ami aztán Hagymás Bab Úr képében szépen végigkísérte szinte a turné egészét Jozzynak köszönhetően a Leanderből... A rendelést követően egy varázsgondolattól vezérelve úgy éreztem, hogy vissza kell hívnom a srácokat, mivel nem specifikáltam az adagot, hogy én mindenképp megelégednék a KIS ADAGgal, amit akkor még nem is tudtam, hogy milyen jó döntés volt. Némi várakozást követően megérkezett a futár, és először gondolkoztam, hogy biztos jól vették-e fel a rendelést, mert konkrétan egy négyszemélyes család ebédjét hozták ki így ránézésre. Az óriási hagymás bab adag mellé ugyanis két akkora pita is járt, amit összetéve egy jókora pizzát kitett a cucc. Hibátlan volt az anyag, ráadásul rajtam kívül még legalább 3 ember tuti hogy jól lakott, haha. Köszi Egerszeg, ez egy nagyon tuti végszó volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése