2013. február 22., péntek

BaconKing giga hamburger @ Burger House

A Burger House már több üzlettel is megtalálható Budapesten, a szórólapjukat és a honlapjukat elnézve pedig rendkívül szimpatikusnak tűnt a hely előzetesen, arról nem is beszélve, hogy a manapság annyira talán már nem egyedülálló óriási giga méretű hamburger jelenti az egyik legfőbb csáberőt a kínálatukban. Az óbudai egységet sikerült meglátogatni az egyik hétvégén még tavaly és hát egy igazi élmény volt minden egyes ott eltöltött perc!

Rögtön a belépést követően rendkívül szívélyesen fogadtak és maga a hely is igen szimpatikus, ráadásul még kiülős része is van. A rendelés leadását követően volt időm bőven olvasgatni egy az asztalon lévő információgazdag alátéten a Burger House történetét, miszerint ők nem használnak gyorsfagyasztott cuccokat, ami értelemszerűen megnöveli a várakozási időt, de ha kicsit jobban belegondol mindenki, milyen hamburger az, ami néhány másodperc alatt elkészül? Szóval én ezen egy cseppet sem akadtam le, hiszen minden egyes percet megért ez a BaconKing (óriásbuci, óriásmarhahús, 3 sajt, 2 fajta bacon, paradicsom, uborka, jégsaláta, sült hagyma, hambiszósz) névre hallgató csoda. Amikor megláttam, hogy hozzák ki a hamburgert, nem akartam hinni a szememnek. Fel voltam készülve egy baromi nagy hambira, de ez minden várakozásomat felülmúlta. Értelemszerűen ezt már késsel és villával kellett enni, de még így se volt mindig egyszerű, hogy éppen hogyan is hasítsak le magamnak egy falatot. 


Egyszerűen hibátlan volt a hamburger minden szempontból. A buci, a hús (ami nagyon szépen egyenletesen át volt sülve), a bacon, a zöldségek, minden nagyon finom volt. Az én ízlésvilágomhoz képest talán kissé lehetett volna pikánsabb az egész, de még így sincs okom panaszra. Mivel sok eszemmel még sültkrumplit is kértem hozzá, elég hamar be kellett látnom, hogy ez teljesen esélytelen, hogy mindet megegyem. De nem volt ezzel se semmi gond, szívesen elcsomagolták a maradékot, ami még másnap is ugyanolyan finom volt. Egyébként eme szinte már indokolatlan hambihegy mellett még egy csomó szimpatikus tétel foglal helyet az étlapon, úgyhogy minden bizonnyal vissza fogok még térni, hogy a többi finomságot is kipróbáljam majd egy szép napon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése