2016. március 22., kedd

Medvehagymás spagetti

Ismét itt a medvehagyma szezonja, én pedig úgy voltam vele, hogy itt az ideje újra próbálkozni. Tavaly a krémlevesnél megakadt a történet, de most nem kizárt, hogy több étellel is próbálkozok majd. Ahogy anno a levesnél, úgy most itt is maradt az egyszerűség elve, azt viszont már itt az elején elárulhatom, hogy a végeredmény viszont meghozta azt a bizonyos pluszt, amire mindig vágytam a medvehagymával kapcsolatban.


Elsőként egy kanál felolvasztott sült sertészsíron elkezdtem pirítani 13dkg apró kockákra vágott füstölt kolozsvári szalonnát. Hét perc elteltével jöhetett egy konzervnyi zöldborsó (240g), majd egy gyors összekeverést követően már a mascarponét is utána küldtem (250g), amit addig kavargattam, amíg fel nem olvadt. Ekkor öntöttem hozzá másfél deci vizet, őröltem rá frissen némi tarkaborsot és picit sóztam is. Rottyantottam rajta egyet, majd félrehúztam, és az előzetesen megmosott és apróra vágott egy csokornyi medvehagymát is beledobtam és jó alaposan összekevertem az alapommal. Közben kifőztem 500g spagetti tésztát is, amivel végső lépésként jól összeforgattam. Ennyi!




Már az illatfelhő is előrejelezte, hogy ez bizony nagyszeerű lesz és bizony az ízvilág sem adott okot csalódásra. Egyszerűen elkészíthető tésztaétel ez, aminek egy igencsak karakteres,erőteljes ízvilága lett.  (4 adag)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése