2014. november 28., péntek

Itt jártam: Curry House, Budapest

Már elég régóta, lényegében a nyitása óta szemeztem a VIII. kerületi Bródy Sándor utcában található Curry House-zal, de csak most sikerült sort keríteni egy tesztre, ami már csak azért is vicces mert lényegében majdnem minden nap elmegyek mellette. Korábban a helyén egy bizonyos körökben kultikusnak számító hazai ízekkel támadó szimplán csak Bródy Café néven futó hely állt, ezt váltotta ez az indiai étterem alig több, mint 1 éve.



Mindenféle flanc nélkül egy egyszerű menüre tértünk be, amit lehet vega, csirke, vagy bárány verzióban kérni. Én ez utóbbi mellett (1500.-) döntöttem. A hely egyébként már kívülről is elég figyelemfelkeltő designt kapott, amihez egy igen pompás belső kialakítás párosul. Legutóbb a Fuji étteremben áradoztam a rendkívül kényelmes ülőalkalmatosságokról, nos azért itt is jár a csillagos ötös. Viszonylag rövid várakozást követően hamar meg is érkeztek az ételek, rendkívül ízléses elrendezésben. 


Első ránézésre talán egy kicsit kevésnek tűnt az adag, de végül mindent elfogyasztva, nem igazán volt okom panaszra semmivel kapcsolatban sem. A lencseleves hozta a kötelezőt, nagyon finom volt, ahogy a bárány is, közepesen erős szószban. Külön megdicsérném még a finoman pikáns burgonyát valamint a két kis lepénykét, illetve azt a chips szerű cuccot is, ami még járt a menühöz. Összességében tehát egy nagyon jó élménnyel gazdagodtam, indiai kaja fronton bátran ajánlom a helyet mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése