2014. március 28., péntek

Újra itt jártam: Soul a Rádió

Korábban már többször is jártam a Bródy Sándor utcában található Soul a Rádióban, két kissé felemás élményemről cikket is írtam már, most viszont úgy éreztem egy borzasztó pozitív élmény után, hogy muszáj újra írnom a helyről! Mindez még októberben lett volna aktuális, akkor viszont a készített képanyagok elvesztése miatt erre nem került sor. Egészen mostanáig...



Mert hogy úgy alakult, hogy ismét itt kötöttünk ki a szokásos hétfői megbeszélések utáni ebédidőben én pedig titkon nagyon bíztam benne, hogy megint szerepelni fog az étlapon a vadas. Na nézzenek oda, szerepelt bizony, méghozzá a lap alján az akcióknál kapott ismét helyet a szarvasgerinc vadasmártással, zsemlegombóccal (1390.-). Be is rendeltem gyorsan és alig vártam, hogy újra átélhessem azt az élményt, mint legutóbb. Nagyon szeretem a vadast, nincs is jobb egy igazi dögös házi vadasnál, csak hát ugye azért nem éppen a legegyszerűbb ételek egyike ez, úgyhogy nem sokan szeretnek ezzel bajlódni. Egy kicsit megijedtem, amikor megérkezett a tál, mivel jól láthatóan némileg változott az összeállítás a múltkorihoz képest. Emlékeim szerint a gombócok nem voltak ilyen óriásiak, valahogy jobban egyben volt a látvány, plusz az almaszeletet is hiányoltam, ami legutóbb nagyon durván passzolt az ízvilághoz. Helyette volt két hagymakarika... :) Az ízzel viszont szerencsére nem volt semmi gond, a hús is és a mártás is nagyon rendben volt, igaz én valamivel pikánsabbra emlékeztem. Illetve nekem a gombóc is nagyon tetszett, ami viszont az asztaltársaságunknál nem aratott osztatlan sikert. 

Soul a Rádió
1088 Budapest, Bródy Sándor utca 13.
Nyitva tartás: H-P 11:00-18:00


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése