2014. március 10., hétfő

Itt jártam: W35 Rom

Korábban már sikeresen leteszteltem egy hamburgert a W35-ben és már akkor szemet vetettem néhány más fogásra, ami miatt érdemesnek tartottam visszatérni valamikor a közeljövőben. Nos, egészen véletlenül pont a Wesselényi 35 szám alatt adódott dolgom a napokban, ahol egyébként nagyon durva, hogy milyen illatok keringenek a belső udvaron, nem igazán irigylem az ott lakókat. :) Viszont teltház volt, így inkább átnéztünk a W35 Romba, amivel kapcsolatban amúgy is kíváncsi voltam a helyre, hiszen 23-án én is részt fogok venni majd az erősevő versenyen.


Elsőre simán elmentünk egyébként mellette, mivel nem igazán szúrta ki a szemünket semmilyen tábla vagy felségjelzés, illetve én pont telefonáltam is útközben. Elég pofás kialakítású a hely belülről, nem sokkal érkezésünk után pedig a rendelést is jöttek felvenni. Én egy jó csirkés chilis nachos-t kértem és izgatottan vártam az egyik kedvenc ropogtatnivalómat, amit előszeretettel szoktam én is otthon elkészíteni. Igaz, én eddig hús nélkül próbálkoztam, de ezek után azt hiszem, sor fog kerülni a húsos verzióra is a közeljövőben. Mondjuk azt nem igazán értettem, hogy az étlapon miért a következőképpen vannak megkülönböztetve az opciók: marhás, csirkés, sertés green chilis, vega. Ez akkor azt jelenti, hogy csak a sertést lehet green chilivel kérni? Ha nem, akkor miért nem lettem kiokosítva rendelésfelvételkor? (A számlán is sima csirkés nachos (1290.-) szerepelt egyébként.) Na mindegy, igazából hamar túlléptem ezen az eszmefuttatáson. A látvány már ismerős volt a múltkori burgeres alkalomról, na de az íze... Az bizony az újdonság erejével hatott, teljesen letaglózott. Ez bizony minden elemében tökéletes volt. A chips, a hús, a paprika, a sajt, az egész egy óriási ízorgiává állt össze! Azt hiszem hamarosan jelentkezni fogok a saját receptemmel is a blogon! ;)



9 megjegyzés:

  1. Köszönjük az írást! Várunk 23-án! De az kemény lesz! :) A Green chili az csak green chili,nem sertés green chili! Egy combból készült mexikói sertéspörkölt! A nyomdában történt a baki! Amúgy minden ételünket lehet csípősen sőt erősen is kérni! A csirkés Nachost is! Üdv: Dani W35

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infókat! :) Várom már nagyon a versenyt! A lebonyolítás menetéről esetleg valami infót nem terveztek kitenni a facebookra??? Egyszerre eszik majd mindenki, vagy kisebb csapatok lesznek? (stb.)

      Törlés
  2. na, akkor a hétvégén találkozunk, burgerkolléga :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig várom a vasárnapot! Nagyon kíváncsi vagyok az egészre. Vajon mindenki nagy profi lesz, vagy sokan csak kíváncsiságból jelentkeztek ill. a nyeremény miatt??? :) Én nagy erős fan vagyok + relatíve gyorsan is eszek alapból, meg azért a kíváncsiság is hajtott persze... Korábban még sosem voltam hamburgerevő versenyen, csak pizzaevőn, haha. Azt mondjuk meg is nyertem. :P

      Törlés
  3. Most csinálom a részletes szabályzatot és holnap szerintem felkerül! Több "kisebb" csopi lesz! Kb 8 forduló! Mindenkinek saját bírója lesz aki méri az idejét és betartatja a szabályokat! Az elején sorsolunk,hogy ki hányadik turnusban eszik! De tudjátok mit bloggerek? Olvassátok el és,ha van észrevétel várom! Privátban! burrito73@gmail.com Köszi! Dani W35
    Részvételi nyilatkozat a W35 Street Food Kft. „Erősevő verseny”-éhez



    Alulírott__________________________________ (An.:____________________________________)
    Lakcím:____________________________________) ezúton kijelentem, hogy a 2014. március 23-i „Erősevő versenyen” (továbbiakban „Verseny”) saját felelősségemre veszek részt.
    A részvételt befolyásoló betegségemről, ételallergiáról nincs tudomásom.
    A Verseny alábbi részvételi szabályait magamra nézve teljes mértékben érvényesnek tekintem:

    Részvételi szabályzat:
    1. A Verseny célja egy közel fél kg-os kifejezetten erős hamburger minél hamarabb történő elfogyasztása, de maximum 10 perc alatt!
    (Amennyiben ez idő alatt senki nem végez a burgerrel, a maradékokat lemérjük, és az nyer, aki a legkevesebbet hagyta.)
    2. A Verseny ideje alatt szalvéta, papír vagy textil zsebkendő, konyharuha és egyéb törölközésre alkalmas eszköz használata TILOS!
    3. A Verseny ideje alatt bármi nemű folyadék használata, akár mosakodás, akár ivás, öblítés céljából TILOS!
    4. A hamburger elfogyasztása után a versenyző 5 percet tölt el az asztalánál ülve a 2. és a 3. pontot betartva! 5. A mellém rendelt bíró utasításait maradéktalanul betartom. 6. Ha a verseny alatt úgy érzem problémám lehet, azonnal jelzem a bíró felé. Ezután követem az utasításait, elfogadva, hogy legjobb tudása szerint figyel rám. 7. Minden versenyző írásbeli nyilatkozatot tesz, hogy elmúlt 18 éves, egészséges és saját felelősségére vesz részt a Versenyen, annak egészségügyi kockázatát figyelembe véve.
    8. A Versenyről kép, hang és videó felvétel készül, ami a szervező tulajdonát képezi, amiért a versenyző semmilyen anyagi követelést nem nyújthat be. A szervező a kép-, hang- és videóanyagokat korlátlan ideig felhasználhatja bármely médiafelületen.
    9. A szabályok megsértőit automatikusan kizárjuk.
    A Versenyen teljes mértékben saját felelősségemre veszek részt, baleset, vagy anyagi kár esetén a W35 Srteet Food Kft. semmilyen felelősséggel nem tartozik.


    Budapest, 2014. március 23.


    _______________________________
    Résztvevő aláírása

    ________________________________________
    Résztvevő olvasható neve nyomtatott nagybetűkkel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szuper, valahogy így képzeltem el én is... ;)

      Törlés
    2. Nincs mit! Örülök,hogy tetszik! De hétfőn utálni fogsz! :)))))) (Ha bent marad hétfőig!)

      Törlés
    3. Óóóóóóóó emiatt aztán igazán nem kell aggódnod... :D Persze nem kizárt, hogy valóban sokkoló lesz a mix, de elég cifra dolgokat megettem már erős témában. :) Én egyedül attól félek, nehogy túl forró legyen, mármint az oké, hogy frissen, melegen kell enni, hiszen az erős is úgy lesz erős csak igazán, de a szájpadláségető dolgokat nem nagyon bírom.

      Törlés