2013. december 6., péntek

1 éves a Csabi Konyhája!

Szinte hihetetlen, hogy még csak egy év telt el a blog indítása óta! A nagy általánosággal ellentétben ez esetben ez nekem sokkal többnek tűnik. Köszönöm a barátoknak, ismerősöknek, akik elültették a bogarat a fülemben és kitartó ostromuknak köszönhetően belekezdtem a blog írásába. A blognak köszönhetően nagyon sok szuper kalandot éltem át, arról nem is beszélve, hogy a főzésben is sokkal bátrabb voltam, vagyok és maradok is, mint korábban. :) Ha számszerűsíteni szeretném a dolgokat, akkor az elmúlt egy évben 107 bejegyzést írtam, Ti pedig 9250-szer kattintottatok a blogra. Volt két nagysikerű hamburger estem (#1, #2) a Casa de la Musica Hostelben, aminek jövő tavasszal egész biztosan lesz folytatása, és az igazat megvallva nekem ezzel kapcsolatban még komolyabb terveim is vannak... :P Szóval a két burgerpartin túl abban a megtiszteltetésben is részesültem, hogy meghívást kaptam a Hungexpóra, ahol a Csupa Nő elnevezésű TV2 szervezésében megrendezésre került nagyszabású eseményen mutathattam be a burgerkészítés fortélyait Arthur barátom segítségével. Szóval köszönöm még egyszer, remélem a továbbiakban is izgalmas, érdekes finomságokkal tudok majd szolgálni. 

Puszi & Pacsi!

Csabi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése