2013. november 27., szerda

Fekete retekkrém

Eddig valahogy kimaradt számomra a fekete retek, ellenben piros társáért nagyon régóta rajongok. A kíváncsiságtól hajtva aztán vettem két kisebb darabot, ám nem voltam elbűvölve tőle magában. Kicsit utánanéztem, a legtöbb helyen salátákba, illetve levesekbe ajánlják, de kitűnő krémeket is lehet készíteni belőle. Én ez utóbbi mellett döntöttem végül.



Nem bonyolítottam túl a dolgot, kis lyukú reszelőn lereszeltem a két retket, majd besózva állni hagytam kb. fél órára. Hozzáadtam 3 evőkanál tejfölt és egy natúr tömlős sajtot, valamint egy kisebb fej lilahagyma felét egészen apróra vágva. Jól összekevertem az egészet és tekertem rá egy kis fekete borsot és már készen is voltam. Egy igazán ütős, igazán karakteres ízű kencét kaptam, ami egészen kiváló eledel friss kenyérre vagy pirítósra kenve, de akár mártogatós cuccként is simán lehet használni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése