2013. október 26., szombat

A Római-parton #5 (visszatérés a Hekk Drive-hoz)

Alig több, mint egy hónappal ezelőtt új kedvencet avathattam a Római-parton a Hekk Drive képében és a már-már nyárias október szinte kötelezővé tette a visszatérést. Arról nem is beszélve, hogy közben a Hekk Drive csapata is felfedezte lelkendező írásomat és nagyon kedvesen meginvitáltak, hogy próbáljam ki a továbbfejlesztett, új, spéci fűszerezésű hekket még mielőtt téli álomra vonulnának. Első körben október 23-án, egy egészen hihetetlen szépségű napon néztünk le a zsúfolásig megtelt partra. Az eredeti tervhez képest kicsit később, este 6 körül értünk le és hát az a helyzet állt elő, hogy lényegében mindenből teljesen kifogytak!!! Ez igen! Mondjuk ez egyrészt rendkívül örömteli, másrészt kicsit szomorú is számomra, de hát ember legyen a talpán, aki arra gondolt volna előzetesen, hogy több, mint 100 Kg hal nem lesz elegendő. Így aztán maradt egy vigaszsör és az ígéret a visszatérésre! :)



Második körben jóval korábban, már 1 óra magasságában sikerült leérni, a halacska elkészülte alatt pedig nagyon jót beszélgettem Judittal, az üzletvezetővel, aki egymaga tartotta a frontot a pult mögött, miközben a háttérben serényen pucolták a halakat a többiek. Elkészült az óriási hekk, irány az asztal! Igen, ez valóban más volt, mint múltkor. Erősen fokhagyma központú volt a fűszerezés, ami nekem nagyon bejött. Persze én mondjuk jobban szeretem az erőteljesebb ízeket, ütős fűszerezéseket, de nyilván azért valahol meg kellett találni az arany középutat, hogy aki kevésbé éli az én ízvilágomat, az is örülhessen. Ebből a szempontból tehát jól sikerült az új ízesítés, én azért persze örülnék ha még lehetne valamelyest pikánsabb, fűszeresebb, míg a fokhagyma jelenlegi tökélyében továbbra is megmaradna. :) A halra egyébként semmi panasz nem lehet, nagyon finom, friss, puha és a hozzá kért krumpli is teljesen rendben volt. Igencsak éhesen érkeztem, ez a halmennyiség pedig hiányérzet nélkül beteljesítette a feladatát.



Azért érződik, hogy már igencsak a szezon végén, sőt, azon is túl vagyunk, de mégis sikerült egy tökéletesen nyári hangulatot varászolni a partra. Még jövő hét végéig nyitva találjátok a Hekk Drive-ot, ha pedig ez nem lenne elég, 31-én Halloween buli is lesz, jelmezekkel, extravagáns díszletekkel, kellékekkel és meglepi finomságokkal, mint például a nagy kedvencem, a tökleves. Kihagyhatatlan esemény!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése