2013. február 2., szombat

Joghurtos pácban érlelt pulykamell, fahéjas padlizsánnal

A jelen írás tárgyát képező recepthez az ötletet egy nagyon kedves régi ismerősöm / volt osztálytársam, valamint az ő vérprofi és imádnivaló blogja, az Illatok a konyhámból adta, amit egyébként mindenkinek csak ajánlani tudok! A képek és a leírás alapján is igencsak kedvemrevalónak tűnt a recept, aminek a megjelenését követően nem sokkal én is elkészítettem a saját verziómat! ;) Félelemre egyedül a padlizsán adott okot, mivel ki nem állhatom, legalábbis idáig akárhányszor próbálkoztam vele, nem igazán sikerült közelebbi barátságot kötnünk...


Kezdésként a pulykamellfilét kisebb szeletekre vágtam, amit aztán megsóztam, illetve cayenne borssal is megszórtam, majd egy doboz natúr joghurttal nyakonöntve alaposan megforgattam és pihenni hagytam. Ezután a padlizsánt felkockáztam, besóztam, majd szintén félretettem egy kicsit állni. Kis idő múltán a padlizsánt átmostam, cayenne borssal és fahéjjal is megszórtam, majd egy felkockázott kápia paprikával együtt összesütöttem egy tepsiben. Közben a pulykamell szeleteket is kisütöttem. A husi nagyon jól nézett ki és az illata is nagyon étvágygerjesztő volt, viszont a padlizsános mix nagyon nem jött be, ugyan leerőszakoltam egy viszonylag nagyobb adagot belőle a hús mellé de a maradék sajnos a kukában végezte... :S


A többi húshoz pedig inkább csináltam egy kis kukoricás rizst, amivel viszont már maradéktalanul elégedett voltam, haha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése