2015. december 16., szerda

Burger Mustra #71 - Libra Lounge, Veresegyház

A Libra Lounge Veresegyház központjában, a Libra Hotel, Étterem és Wellness komplexum részét képezi egy igencsak figyelemreméltó étlappal. Steakek, pizzák, különböző frissensültek és bizony egy külön street food szekció, többek között hamburgerekkel, 1500 és 2000 forint közötti skálán mozogva. Több se kellett nekem, ezt nem hagyhattam ki!

Minden burger 20 dekás húspogácsával készül és alapértelmezés szerint jár mellé a steakburgonya, ez már így elég bizalomgerjesztő volt kezdésnek. Az étlapról nekem a Füstölt Burger (1890.-) nyerte el a tetszésemet, amibe a húspogácsán kívül bacon, füstölt sajt és káposztasaláta kerül. Ez így mondjuk talán nem túl sok, de ugye néha a kevesebb több...

A burger első ránézésre igencsak impozáns. A hatalmas húshoz jól passzol a puffancs, ami pont annyira nagy, hogy a harmónia még megmaradjon. A steakburgonya szinte párját ritkítja, szerencsére nem csak jól nézett ki, de egyszerűen minden nemében tökéletes volt. Ahogy a nagykönyvben meg van írva: kívül ropogós, belül puha, tökéletes fűszerezésű, semmi hivalkodó, de eszembe se jutott, hogy bármit szórjak még rá...



A burger is teljesen rendben volt. A hús nem lett túlsütve, kellemes ízvilágú. A bacon is OK, viszont a BBQ szósz igencsak meglepetésként ért, főleg hogy a BBQ burger és e között vacilláltam. Nekem nincs bajom a barbeque szósszal, viszont sokaknak igen, szóval szerintem ezt nem ártana feltüntetni az étlapon is. Amúgy jó érzékkel lett adagolva, nem uralta a teljes ízvilágot, de a határon táncolt, mert például a füstölt sajtot teljesen magába kebelezte a szósz. A hideg káposztasaláta is kissé furán hatott a hús alatt, bár engem különösebben nem zavart. Összességében ez egy nagyon derék hamburger volt, és hát most mindenféle rosszindulat nélkül, de azért egy kis hotel éttermében ilyet kapni bizony igencsak pozitív meglepetéssel bír!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése