2014. augusztus 10., vasárnap

Római-part #6 (Hekker)

Nagyon szeretek a Római-partra járni, a festői környezet mellett pedig válogatott finomságokat kóstolgatni is igen kedvemre való dolog. Így aztán amikor megláttam egy csábító ajánlatot a Bónusz Brigád oldalán, azonnal lecsaptam rá. Az akció értelmében egy 1500 forintos hekk étkezésre fizettem be mindössze 990 forintért. A reklámszöveg duplán félrevezető: bármilyen hekkre beváltható utalvány 1 vagy akár 2 főre. Ezt egyébként lentebb a kommentek között ki is fejtették, hogy ezzel arra utalnak, hogy a hekket akár meg is lehet osztani mással (na neeee, tényleg???), illetve ebbe az árba egy elég nagy hekk belefér... Aha... Na lássuk!



Szóval egy spontán strandolós szombati napon, verőfényes napsütésben látogattunk el a partra, illetve egész pontosan a Hekkerhez, ami egy új kiszolgáló egység a Rómain. A kiülős rész egyébként elég szimpatikus, bár az egyenetlen talaj miatt kicsit küzdelmes volt beállítani úgy az asztalt/székeket, hogy az mindenkinek megfelelő legyen. A hekk rendelésénél annyiban maradtunk, hogy ilyen 40 deka körüliek a halak. Én nem igazán akartam telezabálni magam, de úgy voltam vele ez még pont jó lesz, illetve azért mellé még kértem kovászos uborkát és sültkrumplit is, mert azért csak így teljes a kép. A várakozás alatt pedig egy jó kis csapolt sört iszogattunk. Nagyon kíváncsi voltam, hogy vajon milyen lehet ez a magvas hekk, úgyhogy értelemszerűen azt kértem. Amikor szóltak, hogy elkészült a mű, azért kicsit meglepődtünk, hiszen volt egy normál méretű illetve egy óriási. Jól van, ez legyen a legnagyobb gond, gondoltam, elbírok vele. Azt mondjuk azért kicsit furcsállottam, hogy a köret és két sör 2430 forinttal megdobta a számlámat, de először nem is igazán foglalkoztam vele...


Nos, a hal igazából nem volt semmi extra. Pont a hekkezés élvezeti értékét csökkentette nullára az egész ezekkel a magvakkal, amiktől egyébként embertelenül szétvágtam az egész szájpadlásom. Nincs bajom a magvakkal, de szerintem nem illik a hekkhez. Hiányzott a paprikás bunda, a fokhagyma, az íz... A sültkrumpli egyébként igazán remek volt, úgyhogy azért jár a plusz pont. Az utolsó falatok elfogyasztása után újra szemügyre vettem a blokkot és sehogy se sikerült megértenem, hogy csak a halért miért kellett még 685 forintot ráfizetnem a bónuszra. Ez akkor azt jelenti, hogy 50.6 deka lett volna a hal??? A tisztánlátás végett visszamentem, hogy tegyük tisztába a dolgot, és azt a választ kaptam, hogy hát ők szóltak, hogy nagy a hal. Mondom igen, 40 dekáról volt szó. Jaaaa, de hát erre még jön a sok mag, ami elég sokat nyom még súlyban. Jah, értem, ok. Alapvetően azért a hekknek még mindig a halról kéne szólnia szerintem, de mindegy. Ez a hekk így ebben a formában csalódás volt. Azért a közeljövőben majd még vissza fogok térni a hamburgerük miatt, amire már szintén van egy jófajta bónuszom, haha... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése