2014. február 22., szombat

Itt jártam: Ruben Étterem

Nem igazán voltak előzetes ismereteim az V. kerületi Magyar utcában található Ruben Étteremről, ahova egyrészt a szokásos hétfői értekezletünket követően ültünk be egy ebédre, másrészt pedig le szerettük volna csekkolni, hogy esetlegesen ide el tudunk-e hozni egy 100 fős csoportot megetetni a közeljövőben. Nos, ez utóbbira már a belépést követően megkaptuk a válasz: nem.

Első ránézésre elég fancy-nek tűnt a hely, kötelező magázódással. Az emeleten foglaltunk helyet, ahova némi várakozást követően kihozták az étlapokat is, majd később az itallapokat is. Fél 2 körül járt már az idő és a déli menü biza el is fogyott, így az étlapot kezdtük el vadul tanulmányozni, ami egyébként nem fukarkodott a hangzatos ételekben. Többen is a 'szegedi tüzes marhagulyásleves bográcsban' mellett döntöttünk, én viszont a többiek jól bevált juhtúrós sztrapacskája helyett egy libapecsenyével töltött raviolit kértem második fogásként. Az italrendelést nem igazán sikerült jól felvenni az intézkedő kollégának (az asztal alatti taknyos zsebkendőről és a kevés evőeszközről nem is beszélve), de viszonylag hamar orvosolta a problémát. Érdekes volt, hogy szerintem legalább 20 percet vártunk a levesre, ami a nevéhez olyan formában volt hű, hogy tűzforró volt, viszont más tüzességet nem igazán észleltünk. Egyébként összességében rendben volt.


Én még viccelődtem is előzetesen, hogy nem igazán egyértelmű ez az óriás ravioli dolog, és mekkora lenne, ha egy óriási tál közepén ott lenne egy viszonylag nagy ravioli és ennyi. Hát ez majdnem be is jött, haha, de ezúttal csalóka volt a látszat, hiszen a tál közepén egy mélyedés volt, és több nagy ravioli is helyet kapott egy kicsit szerintem túlzásba vitt lecsós/vizes lében fürödve. Egyébként nem volt rossz, de a hús ilyen pástétomos és jellegtelen volt, ami azért némi csalódásra adott okot. A leves egyébként 890 Ft-ba, a ravioli 1250-be került. Ehhez képest a 3 fogásos menü 890 Ft. Nem volt egy nagy élmény, bár ezek után kíváncsi lennék, vajon milyen lehet a déli menü...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése