2013. július 13., szombat

Burger Party @ Casa de la Musica Hostel

Az utóbbi időben igen sok hamburgerhez volt szerencsém, az élményeknek pedig egy vaskos összefoglalóban állítottam emléket. Aztán ez a hét sem maradt burger nélkül, hiszen a Casa de la Musica Hostel teraszán egy jópofa burger party került megrendezésre, nem az első alkalommal. Ez utóbbit azért is szeretném kihangsúlyozni, hiszen az első ilyen jellegű esemény alkalmával ismerkedtem meg és barátkoztam össze Arthurral, az őrült franciával, aki ezúttal egymaga készítette a burgikat, amihez mindössze Guca Úr nyújtott némi segítséget a hús fűszerezésekor. Lássuk mi sült ki ebből!

Nem éppen megszokott módon a húspogácsák disznóhúsból készültek, és mindegyik pogi gondosan le lett mérve hogy 12 dekát nyomjon. Abban azt hiszem megegyezhetünk, hogy a burgerek achilles-pontja a jó buci, ezt most sajnos nem is sikerült maradéktalanul jól kiválasztani, mivel a teszkós előrecsomagolt „óriás” buci teljesen alkalmatlan kábé mindenre, hiszen már a kettévágás közben is minimum 4 felé akart szétesni, annyira nincs semmi tartása, állaga. Ennek köszönhetően pedig nagyon hamar el is vizesedett az egész. Persze azért bele nem haltam, de igyekeztem kritikus szemmel követni az eseményeket, főleg, ha már azért hazai pályán történt mindez… :)



Az egyébként kicsit megpirított buciba került még jégsaláta, paradicsom, lilahagyma és egy szelet lapkasajt, majd a kedves vendégek tetszés szerint adagolhattak a ketchup-mustár-majonéz triumvirátusból, illetve volt egy külön tálka az erős fanatikusoknak is. Ebben valami brazil erőspaprika (aminek az íze kísértetiesen hasonlított a habanero paprikára) volt egészen apróra vágva, ami szintén apróra vágott paradicsommal és hagymával lett összekeverve. Én először bevágtam egy sima burgert kezdésként, majd zárásként még egyet ezzel a spéci cuccal nyakonöntve. Megmondom őszintén, a második kör már sokkal jobban ízlett, persze ebben az időközben elfogyasztott sörmennyiség is szerepet játszhatott, haha, de egyébként a bucigondot leszámítva teljesen rendben volt az ügy, mindez pedig 800 forintért. És egyébként ahogy hallottam a visszajelzéseket, mindenki teljesen elégedett volt.



A buli után meg is beszéltem Arthurral, hogy a következő alkalommal legyen egy Csabi Konyhája közösködés, amivel kapcsolatban egyelőre csak annyit árulnék el, hogy az időpont már megvan: Augusztus 1-én jön a CsK spéci burger est! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése